~ Wracamy do Was z odświeżoną stroną i głowami pełnymi pomysłów! Wkrótce więcej nowości w klimacie alternative, pastel goth, fairy kei, lolita fashion, cyber punk, harajuku, tumblr, cosplay ~ Odzież, peruki, biżuteria, akcesoria ~ 2014-2019 ~

Szukaj

Regulamin

Sklep internetowy działający pod adresem www.holycreep.pl jest własnością Holycreep! Agnieszka Piotrowska, ul. Kolibrów 11B, 02-818 Warszawa, NIP: 9512383894, REGON: 147449051.

  1.  Klient składa zamówienie za pośrednictwem strony www.holycreep.pl
  2. Rejestrując się i składając zamówienie, Klient akceptuje niniejszy regulamin oraz Politykę Prywatności. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.
  3. Wszelkie informacje o produktach i zasadach promocji można znaleźć na stronie sklepu oraz/lub na portalu Facebook (www.facebook.com/Holycreep).
  4. Holycreep! zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzania zmian w cenach produktów i warunkach promocji.
  5. Zamówienia są realizowane na warunkach obowiązujących w momencie ich złożenia.
  6. Holycreep! nie ponosi odpowiedzialności za nieodpowiednie lub niezgodne z ich przeznaczeniem, wykorzystanie zakupionych w sklepie produktów.
  7. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon lub na życzenie faktura bez vat.
  8. Dane osobowe
    Na podstawie RODO
    • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Dane osobowe podawane przez klientów w Sklepie internetowym Holycreep.pl przetwarzane są przez Holycreep! Agnieszka Piotrowska z siedzibą pod adresem ul. Kolibrów 11B, 02-818 Warszawa, NIP: 9512383894, REGON: 147449051, telefon: 531 599 778, e-mail: info@holycreep.pl (administrator danych ,a na podstawie art.6 ust.1 lit. b RODO). Podanie osbowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do dokonywania zakupów i realizowania zamówień, bez podania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy kupna-sprzedaży. Dane przetwarzane bedą przez czas nieokreślony, ze względu na program lojalnościowy sklepu Holycreep.pl Każdy użytkownik sklepu ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
    • Każdy użytkownik ma prawdo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Sklep Holycreep.pl zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy związanej z danymi Klienta i nieudostępniania tych danych osobom nieuprawnionym oraz do należytego zabezpieczenia tych informacji. Sklep Holycreep.pl może wykorzystywać zebrane dane tylko w celach wskazanych w regulaminie i Polityce prywatności. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się w naszej Polityce Prywatności.
  9. Składanie zamówień
    Aby złożyć zamówienie należy:
    • dokonać rejestracji na stronie sklepu lub przystąpić do zakupu bez rejestracji konta
    • wybrać interesujące Państwa produkty i dodać je do koszyka;
    • podać adres dostawy [UWAGA! Jeśli przesyłka wysyłana jest na adres firmowy należy również podać nazwę firmy (oraz NIP w przypadku chęci otrzymania faktury). Jeśli przewoźnik stwierdzi nadanie paczki na adres firmowy, a nazwa firmy nie zostanie uwzględniona w adresie, ma prawo zwrócić przesyłkę do nadawcy]; 
    • wybrać preferowaną formę wysyłki oraz zapłaty;
    • zatwierdzić zamówienie.
    • Dodatkowo zamówienia za pobraniem muszą zostać potwierdzone mailowo. Jeśli e-mail nie doszedł - prosimy o kontakt i sprawdzenie folderu ze spamem.
    • Złożenie zamówienia traktowane jest jako zawarcie umowy między kupującym, a firmą Holycreep! w myśl artykułu 66 Kodeksu Cywilnego.
  10. Formy płatności
    • przelew
    • płatności online
    • Karty płatnicze:
    a) Visa
    b) Visa Electron
    c) MasterCard
    d) MasterCard Electronic
    e) Maestro
    • Paypal
    • Płatność przy odbiorze:
    a) dla paczek za pobraniem
    b) gotówką przy odbiorze osobistym (możliwy tylko po wcześniejszym umówieniu się).

    Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sklep dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Przy płatnościach kartą, przelew i online, czas realizacji zamówienia liczymy od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
  11. Dane do przelewu
    • Przelew krajowy: 06 1050 1025 1000 0092 0621 3333 (ING Bank Śląski)
    HOLYCREEP AGNIESZKA PIOTROWSKA, Kolibrów 11B, 02-818 Warszawa

    • Przelew zagraniczny: PL 06 1050 1025 1000 0092 0621 3333, Kod BIC Swift: INGBPLPW

    a) W tytule koniecznie umieść numer swojego zamówienia, znacznie przyspieszy to jego realizację.
    b) Jeśli nie masz konta bankowego, możesz zlecić przelew na poczcie.
    c) Termin płatności wynosi 7 dni. Jeśli po tym czasie nie otrzymamy przelewu, zamówienie zostaje anulowane (liczy się termin zaksięgowania wpłaty na naszym koncie).
  12. Wysyłka
    • Paczki nadawane są kilka razy w tygodniu za pośrednictwem Poczty Polskiej.
    • Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty lub złożenia zamówienia za pobraniem.
    • Przesyłki nadajemy w ciągu 3 DNI kalendarzowych.
    • Zamówienie należy opłacić w ciągu 7 dni kalendarzowych. Jeśli nie otrzymamy informacji o opóźnieniu płatności, zamówienie po tym czasie zostanie anulowane.
    • Koszt wysyłki ponosi adresat.
    • Darmowa dostawa od 350 zł.
    • Przybliżony czas dostawy paczką priorytetową: 1-3 dni roboczych, przybliżony czas dostawy paczką ekonomiczną: 3-7 dni roboczych.
    • Za wysyłkę płacisz raz, niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów.
  13. Wysyłka - PRZEDSPRZEDAŻ
    W naszej ofercie pojawiły się produkty w przedsprzedaży. Co to oznacza? Produkty te są w drodze do naszego magazynu i jest możliwość zamówienia i zarezerwowania ich już teraz. Oferta ta objęta jest promocją -8%. Przybliżony czas oczekiwania można sprawdzić w opisie każdego produktu, dokładne informacje i numery przesyłek będziemy rozsyłać mailowo.
  14. Zwroty i wymiany
    • Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta" Kupujący może zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
    • Jeśli chcesz wymienić towar na inny, bo np. rozmiar nie pasuje - skontaktuj się z nami mailowo: info@holycreep.pl w celu ustalenia szczegółów. E-mail powinien zawierać numer zamówienia.
    • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy nas o tym poinformować w formie oświadczenia, np. wypełniając poniższy dokument: Formularz zwrotu/wymiany
    • Nie przyjmujemy żadnych przesyłek płatnych przy odbiorze. Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.- Konsument ponosi również odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
    • Pieniądze zwrócone zostaną niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
    • Holycreep! nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwie funkcjonowanie Poczty Polskiej (uszkodzenia paczki w czasie transportu lub opóźnienie w dostawie). Przewoźnicy działają niezależnie od sklepu internetowego www.holycreep.pl i nie są jego integralną częścią. Jeśli paczka wygląda na uszkodzoną w momencie odbioru należy sprawdzić ją w obecności doręczyciela. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru prosimy o spisanie protokołu uszkodzenia.
    • W przypadku stwierdzenia problemu z przewoźnikiem (zagubienie paczki, opóźnienie w dostawie, stwierdzenie uszkodzenia transportowego dopiero po odebraniu zamówienia) firma Holycreep! udziela pomocy w rozwiązaniu zaistniałego problemu.
  15. Reklamacje
    • Jeśli zdarzy się, że zamówiona rzecz ma wadę fabryczną lub, że nastąpiła pomyłka przy pakowaniu – pobierz Formularz reklamacyjny i skontaktuj się z nami mailowo: info@holycreep.pl. E-mail powinien zawierać numer zamówienia, opis problemu i ew. zdjęcie defektu. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas maila z dalszymi instrukcjami.
    • Nie przyjmujemy żadnych przesyłek płatnych przy odbiorze. W przypadku błędu wynikającego ze strony sklepu, poniesiemy koszt odesłania towaru (i ew. ponownego nadania) do Klienta.
    • Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia e-sklepu o wadzie w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową, uszkodzeń powstałych w transporcie, wad fabrycznych.
  16. Obsługa klienta
    • Kontakt telefoniczny możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 531 599 778.
    • Wiadomości odnośnie zamówień i współpracy prosimy kierować na maila: info@holycreep.pl.

Życzymy udanych zakupów <3

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów