Regulamin

Sklep internetowy działający pod adresem www.holycreep.pl jest własnością Holycreep! Agnieszka Piotrowska, ul. Kolibrów 11B, 02-818 Warszawa,

NIP: 9512383894, REGON: 147449051.

 

1. Składasz zamówienie za pośrednictwem strony www.holycreep.pl , nie musisz się rejestrować. 

2. Podajesz swoje dane osobowe, które są niezbędne w procesie realizacji zamówienia.

Prawidłowe wypełnienie formularza, w tym podanie telefonu i adresu e-mail jest warunkiem realizacji złożonego zamówienia.

Dane osobowe są chronione i wykorzystywane wyłącznie w celach informacyjnych i marketingowych na potrzeby Holycreep! , oraz zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.09.1997r. (Dz. U. nr 133 poz. 883).

Wszystkie dane osobowe są tajne i nie udostępniamy ich innym podmiotom. W każdym momencie masz możliwość wglądu oraz zmiany swoich danych osobowych.

3.  Składając zamówienie akceptujesz niniejszy Regulamin.

4. Wszystkie produkty są nowe i dostępne od ręki - nie musisz czekać tygodni na dostarczenie towaru z innego kraju.

 

5. Płatność

a) Przelew

Dane na które należy wpłacić pieniądze otrzymasz również w mailu po złożeniu zamówienia.

W tytule koniecznie umieść numer swojego zamówienia, znacznie przyspieszy to jego realizację.

Jeśli nie masz konta bankowego, możesz zlecić przelew na poczcie.

Termin płatności wynosi 10 dni. Jeśli po tym czasie nie otrzymamy przelewu, zamówienie zostaje anulowane

(liczy się termin zaksięgowania wpłaty na naszym koncie).

 

Dane:

06 1050 1025 1000 0092 0621 3333 (ING Bank Śląski)

HOLYCREEP AGNIESZKA PIOTROWSKA

Kolibrów 11B, 02-818 Warszawa

Przelew zagraniczny

PL 06 1050 1025 1000 0092 0621 3333

Kod BIC Swift: INGBPLPW

 

b) Paypal

Jeśli sesja płatności wygasła, wpłatę należy kierować na adres: pay@holycreep.com

Prowizja serwisu wynosi 2,5%.

 

c) Płatność za pobraniem

W przypadku wybrania tej opcji prosimy o przemyślane zakupy. Zamówienie musi zostać potwierdzone mailowo przed wysyłką. Jeśli nie otrzymałeś od nas wiadomości, skontaktuj się z nami.

Stała opłata wynosi 20 zł.

 

6. Wysyłka

a) Prowadzimy sprzedaż wysyłkową - odbiór osobisty nie jest możliwy. 

b) Przesyłki nadawane są kilka razy w tygodniu za pośrednictwem Poczty Polskiej:

- list polecony priorytetowy (gabaryt A): 8,50 zł

- list polecony priorytetowy (gabaryt B): 11,50 zł

- list polecony ekonomiczny (gabaryt A): 6,50 zł

- pobranie: 20 zł

- przesyłka międzynarodowa: 30 zł

Darmowa dostawa od 350 zł.

 

Przybliżony czas dostawy przez wybranego przewoźnika można zawsze sprawdzić w koszyku.

 

c) Ze względu na duże zainteresowanie i fakt, że biżuteria w większości wykonywana jest ręcznie - przesyłki nadajemy w ciągu 7 DNI od zmiany statusu na "przyjęte do realizacji"=opłacone. Prosimy mieć to na uwadze.

d) Za wysyłkę płacisz raz, niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów.

e) Do każdej przesyłki dołączone jest potwierdzenie zakupu, a na życzenie wystawiamy fakturę VAT.

f) Jeśli dana rzecz posiada opcję wyboru (np. koloru) i nie zostanie sprecyzowana, towar wyślemy losowo.

 

7.  Zwroty i wymiany

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta" Kupujący może zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.

Jeśli chcesz wymienić towar na inny, bo np. rozmiar nie pasuje - skontaktuj się z nami mailowo w celu ustalenia szczegółów. 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy nas o tym poinformować w formie oświadczenia, np. wypełniając poniższy dokument:

Formularz zwrotu/wymiany

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek płatnych przy odbiorze. Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.

Konsument ponosi również odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Pieniądze zwrócone zostaną niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

8.  Reklamacje

Jeśli zdarzy się, że zamówiona rzecz ma wadę fabryczną lub, że nastąpiła pomyłka przy pakowaniu – skontaktuj się z nami mailowo, przesyłając numer zamówienia, opisując problem i ew. dołączając zdjęcie defektu. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas maila z dalszymi instrukcjami. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia e-sklepu o wadzie w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową, uszkodzeń powstałych w transporcie, wad fabrycznych.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek płatnych przy odbiorze.

Formularz reklamacyjny

 

Życzymy udanych zakupów :)

 

Holycreep! zastrzega sobie wyłączne prawo do wszystkich zdjęć, projektów i grafik zamieszczonych w sklepie www.holycreep.pl Złamanie zasad ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r. (dz. u. z 2006 r. nr 90, poz. 631 z późn. zm.) grozi sankcjami karnymi.

Wersje językowe
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl