Regulamin

Sklep internetowy działający pod adresem www.holycreep.pl jest własnością Holycreep! Agnieszka Piotrowska, ul. Kolibrów 11B, 02-818 Warszawa, NIP: 9512383894, REGON: 147449051.

 

1. Klient składa zamówienie za pośrednictwem strony www.holycreep.pl

2. Rejestrując się i składając zamówienie, Klient akceptuje niniejszy regulamin oraz Politykę PrywatnościNieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.

3. Wszystkie oferowane produkty są nowe i dostępne od ręki.

4. Zamówienia można składać na stronie sklepu 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

5. Wszelkie informacje o produktach i zasadach promocji można znaleźć na stronie sklepu oraz/lub portalu Facebook (www.facebook.com/Holycreep).

6. Holycreep! zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzania zmian w cenach produktów i warunkach promocji.

7. Zamówienia są realizowane na warunkach obowiązujących w momencie ich złożenia.

8. Holycreep! nie ponosi odpowiedzialności za nieodpowiednie lub niezgodne z ich przeznaczeniem, wykorzystanie zakupionych w sklepie produktów.

9. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon lub faktura.

10. Dane osobowe

Na podstawie RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Dane osobowe podawane przez klientów w Sklepie internetowym Holycreep.pl przetwarzane są przez Holycreep! Agnieszka Piotrowska z siedzibą pod adresem ul. Kolibrów 11B, 02-818 Warszawa, NIP: 9512383894, REGON: 147449051, telefon: 531 599 778, e-mail: info@holycreep.pl (administrator danych ,a na podstawie art.6 ust.1 lit. b RODO). Podanie osbowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do dokonywania zakupów i realizowania zamówień, bez podania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy kupna-sprzedaży. Dane przetwarzane bedą przez czas nieokreślony, ze względu na program lojalnościowy sklepu Holycreep.pl Każdy użytkownik sklepu ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. - Każdy użytkownik ma prawdo do wniesienia skargi do organu nadzorczego kótrym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Sklep Holycreep.pl zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy związanej z danymi Klienta i nieudostępniania tych danych osobom nieuprawnionym oraz do należytego zabezpieczenia tych informacji. Sklep Holycreep.pl może wykorzystywać zebrane dane tylko w celach wskazanych w regulaminie i polityce prywatności. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na naszej Polityce Prywatności.

11. Składanie zamówień

Aby złożyć zamówienie należy:

- dokonać rejestracji na stronie sklepu lub przystąpić do zakupu bez rejestracji konta

- wybrać interesujące Państwa produkty i dodać je do koszyka;

- podać adres dostawy [UWAGA! Jeśli przesyłka wysyłana jest na adres firmowy należy również podać nazwę firmy (oraz NIP w przypadku chęci otrzymania faktury). Jeśli przewoźnik stwierdzi nadanie paczki na adres firmowy, a nazwa firmy nie zostanie uwzględniona w adresie, ma prawo zwrócić przesyłkę do nadawcy];

- wybrać preferowaną formę wysyłki oraz zapłaty;

- zatwierdzić zamówienie.

Dodatkowo zamówienia za pobraniem muszą zostać potwierdzone mailowo. Jeśli e-mail nie doszedł - prosimy o kontakt i sprawdzenie folderu ze spamem.

Złożenie zamówienia traktowane jest jako zawarcie umowy między kupującym, a firmą Holycreep! w myśl artykułu 66 Kodeksu Cywilnego.

12. Płatność i wysyłka

- Zamówienie można opłacić przelewem, za pośrednictwem serwisu PayPal (prowizja serwisu wynosi 2,5%) lub przy odbiorze (pobranie).

- Prowadzimy sprzedaż wysyłkową - odbiór osobisty moźliwy jest tylko po wcześniejszym umówieniu się.

- Dane na które należy wpłacić pieniądze Klient otrzymuje mailowo, po złożeniu zamówienia:

Przelew krajowy: 06 1050 1025 1000 0092 0621 3333 (ING Bank Śląski)

HOLYCREEP AGNIESZKA PIOTROWSKA

Kolibrów 11B, 02-818 Warszawa

Przelew zagraniczny: PL 06 1050 1025 1000 0092 0621 3333, Kod BIC Swift: INGBPLPW

- W tytule koniecznie umieść numer swojego zamówienia, znacznie przyspieszy to jego realizację.

- Jeśli nie masz konta bankowego, możesz zlecić przelew na poczcie.

- Termin płatności wynosi 10 dni. Jeśli po tym czasie nie otrzymamy przelewu, zamówienie zostaje anulowane (liczy się termin zaksięgowania wpłaty na naszym koncie).

- Paczki nadawane są kilka razy w tygodniu za pośrednictwem Poczty Polskiej.

- Termin wysyłki towaru określony jest na karacie danego produktu. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty lub złożenia zamówienia za pobraniem.

- Ze względu na duże zainteresowanie oraz fakt, że biżuteria wykonywana jest ręcznie - przesyłki nadajemy w ciągu 7 DNI kalendarzowych. Prosimy mieć to na uwadze.

- Zamówienie należy opłacić w ciągu 10 dni kalendarzowych. Jeśli nie otrzymamy informacji o opóźnieniu płatności, zamówienie po tym czasie zostanie anulowane.

13. Koszt wysyłki ponosi adresat

Cennik

- list polecony priorytetowy (gabaryt A): 8,50 zł

- list polecony priorytetowy (gabaryt B): 11,50 zł

- list polecony ekonomiczny (gabaryt A): 6,50 zł

- pobranie: do 20 zł

- przesyłka międzynarodowa: 30 zł

Darmowa dostawa od 350 zł.

- Przybliżony czas dostawy przez wybranego przewoźnika można zawsze sprawdzić w koszyku.

- Za wysyłkę płacisz raz, niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów.

- Do każdej przesyłki dołączone jest potwierdzenie zakupu, a na życzenie wystawiamy fakturę.

14. Zwroty i wymiany

- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta" Kupujący może zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.

- Jeśli chcesz wymienić towar na inny, bo np. rozmiar nie pasuje - skontaktuj się z nami mailowo: info@holycreep.pl w celu ustalenia szczegółów. E-mail powinien zawierać numer zamówienia.

- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy nas o tym poinformować w formie oświadczenia, np. wypełniając poniższy dokument: Formularz zwrotu/wymiany

- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek płatnych przy odbiorze. Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.

- Konsument ponosi również odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

- Pieniądze zwrócone zostaną niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

- Holycreep! nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwie funkcjonowanie Poczty Polskiej (uszkodzenia paczki w czasie transportu lub opóźnienie w dostawie). Przewoźnicy działają niezależnie od sklepu internetowego www.holycreep.pl i nie są jego integralną częścią. Jeśli paczka wygląda na uszkodzoną w momencie odbioru należy sprawdzić ją w obecności doręczyciela. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru prosimy o spisanie protokołu uszkodzenia.

- W przypadku stwierdzenia problemu z przewoźnikiem (zagubienie paczki, opóźnienie w dostawie, stwierdzenie uszkodzenia transportowego dopiero po odebraniu zamówienia) firma Holycreep! udziela pomocy w rozwiązaniu zaistniałego problemu.

15. Reklamacje

- Jeśli zdarzy się, że zamówiona rzecz ma wadę fabryczną lub, że nastąpiła pomyłka przy pakowaniu – pobierz Formularz reklamacyjny i skontaktuj się z nami mailowo info@holycreep.pl. E-mail powinien zawierać numer zamówienia, opis problemu i ew. zdjęcie defektu. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas maila z dalszymi instrukcjami.

- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek płatnych przy odbiorze. W przypadku błędu wynikającego ze strony sklepu, poniesiemy koszt odesłania towaru (i ew. ponownego nadania) do Klienta.

- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia e-sklepu o wadzie w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową, uszkodzeń powstałych w transporcie, wad fabrycznych.

16. Obsługa klienta

- Kontakt telefoniczny możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 – 18:00 pod numerem telefonu 531 599 778.

- Wiadomości odnośnie zamówień prosimy kierować na maila: info@holycreep.pl.

 

Życzymy udanych zakupów 😊

Wersje językowe
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl